31.8 C
Dubrovnik
Utorak, 1 srpnja, 2025
HomeVijestiHTZ objavljuje natječaje za direktore predstavništava na pet emitivnih tržišta

HTZ objavljuje natječaje za direktore predstavništava na pet emitivnih tržišta

U Šibeniku je jučer održana 44. sjednica Turističkog vijeća HTZ-a u okviru koje su članovi Vijeća, između ostalog, usvojili odluku o raspisivanju Natječaja za izbor i imenovanje direktora/ica predstavništava Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu, a koji će biti raspisan najkasnije u roku od sedam dana od dana donošenja ove odluke. Ovim su natječajem obuhvaćena predstavništva HTZ-a na tržištima Njemačke sa sjedištem u Berlinu, Italije sa sjedištem u Milanu, Francuske sa sjedištem u Parizu, Beneluxa sa sjedištem u Bruxellesu i SAD-a sa sjedištem u New Yorku.

„Hrvatska turistička zajednica uskoro će raspisati javne natječaje za izbor direktora predstavništava na ovim, za hrvatski turizam, vrlo važnim emitivnim tržištima. Naime, riječ je o zemljama koje imaju izniman značaj za hrvatski turizam, a cilj natječaja je osigurati stručne i proaktivne kadrove koji će dodatno ojačati promociju Hrvatske kao atraktivne, kvalitetne i cjelogodišnje destinacije. Od budućih se direktora očekuje vrlo dobro poznavanje tržišnih prilika i potrošačkih trendova, kao i sposobnost strateškog planiranja te razvijene komunikacijske vještine. Ključno je da kandidati prepoznaju važnost održivog i uravnoteženog razvoja turizma te da budu u stanju snažno pozicionirati Hrvatsku u kontekstu rastuće međunarodne konkurencije“, poručio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.

Članovi Vijeća usvojili su i prijedlog Odluke o raspisivanju Javnog poziva za odabir medijske agencije/agencija za izradu strategije oglašavanja i medija planova te provođenje marketinških aktivnosti HTZ-a na inozemnim tržištima u 2026. i 2027. godini. Ovim je pozivom obuhvaćeno 14 inozemnih tržišta, među kojima su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Slovačka, Mađarska, Nizozemska, Belgija, Švedska Velika Britanija, Francuska i Švicarska.

Dodajmo i to kako je usvojen prijedlog Odluke o proširenju marketinške i PR suradnje na festivalu Ultra Europe, a temeljem zaključka Vlade Republike Hrvatske od 27. lipnja ove godine kojim se projekt Ultra Europe podupire kroz promidžbu i promociju u razdoblju 2025.-2028. godine zbog pozitivnih multiplikativnih efekata na hrvatsko gospodarstvo i promocije Hrvatske kao turističke destinacije.

„Danas smo u Šibensko – kninskoj županiji, osim sjednice Turističkog vijeća, održali i sektorski sastanak na kojem smo raspravljali o važnosti implementiranja održivih praksi u turističke politike za daljnji razvoj. Vesele nas podaci turističkog prometa za ovu županiju, koji su bolji za 8 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ali i podaci turističkog prometa na razini Hrvatske, koji su bolji za 4 posto i podaci Hrvatske narodne banke prema kojima smo u prva tri mjeseca ostvarili rekordne prihode od stranih turista, bolje za 6,65 posto u odnosu na prva tri mjeseca prošle godine“, zaključio je Tonči Glavina, ministar turizma i sporta.  

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA