Fiskalizacija 2.0 donosi značajne promjene od 1. siječnja 2026., a one se tiču svih koji izdaju račune.
Novi sustav donosi obveze koje će utjecati na vaše svakodnevno poslovanje, stoga je pravo vrijeme da se pripremite! Centar za poduzetništvo Dubrovačko-neretvanske županije u suradnji s Obrtničkom komorom Dubrovačko-neretvanske županije i Udruženjem obrtnika Dubrovnik organizira radionicu na kojoj ćemo vas provesti kroz sve ključne novosti i pomoći vam da ih razumijete – bez tehničkog žargona i bez panike.
Što vas čeka?
– Od 1.1.2026. obvezno je izdavanje fiskaliziranih eRačuna – kako to izgleda u praksi?
– Nove obveze kod izdavanja računa – stavke računa (dobra i usluge) morat će biti klasificirane po djelatnostima i vrsti, sukladno Odluci o Klasifikaciji proizvoda po djelatnostima.
– Morat ćete obavijestiti Poreznu upravu o adresi za zaprimanje eRačuna te o tome tko je ovlašten za fiskalizaciju podataka iz eRačuna.
– Uvodi se eIzvještavanje – sustav preko kojeg ćete prijavljivati promet eRačuna, uključujući isporuke, odbijanja i naplate.
Datum radionice: 28.11.2025. u 10:00
Lokacija: Poduzetnički inkubator Dubrovnik, Vukovarska 16, Dubrovnik
Trajanje: 3 sata
Predavanje će održati gđa. Đurđica Mostarčić, ovlaštena računovotkinja i iskusna predavačica čija se stručnost temelji na dugogodišnjem radu s tvrtkama iz sektora malog i srednjeg poduzetništva, obrtima, samostalnim djelatnostima, neprofitnim i proračunskim organizacijama. Zahvaljujući razumljivom pristupu i konkretnim savjetima iz prakse, gđa. Mostarčić zna kako kompleksne teme približiti onima kojima su te informacije najpotrebnije.
Prijave su obvezne putem:
telefona: 020/418-401
e-maila: czp@czp.hr
poveznice: https://forms.gle/U1AuMHAdsbNxaVAJ7






