13.8 C
Dubrovnik
Petak, 5 prosinca, 2025
HomeInfocentarBesplatna radionica- Fiskalizacija 2.0 za poduzetnike u sustavu PDV-a

Besplatna radionica- Fiskalizacija 2.0 za poduzetnike u sustavu PDV-a

Ako ste poduzetnik u sustavu PDV-a, predstojeće uvođenje fiskalizacije 2.0 donijet će vam niz novih obveza i procesa koje je važno unaprijed razumjeti i pravodobno primijeniti. Kako bismo olakšali pripremu i osigurali da sve promjene dočekate spremni, organiziramo praktičnu radionicu na kojoj ćete na jednostavan i jasan način dobiti sve ključne i ažurirane informacije – prilagođene vašem poslovanju.

Kome je radionica namijenjena?

Radionica je namijenjena svim poduzetnicima koji se pitaju:

•          Što me točno očekuje i kako se pripremiti?

•          Jesu li informacije na internetu pouzdane ili kontradiktorne?

•          Što i u kojim rokovima moram pripremiti?

•          Koliko će me sve to koštati i odnosi li se obveza uopće na moje poslovanje?

Ako želite izravne, stručne i jasne odgovore na ova pitanja, pozivamo vas na predavanje „Fiskalizacija 2.0 – za poduzetnike u sustavu PDV-a“, koje će se održati u okviru Startup akademije, u utorka, 9. prosinca 2025. godine, u prostorijama DURA-e, Branitelja Dubrovnika 15, s početkom u 10:00 sati.

Što ćete dobiti sudjelovanjem?

•          Precizno objašnjenje zakonskih novosti i rokova za poduzetnike u sustavu PDV-a

•          Tumačenje situacija iz prakse – kako će izmjene utjecati upravo na vaš model poslovanja

•          Jasne smjernice za tehničku i organizacijsku pripremu

•          Detaljan pregled fiskalizacije u SPI sustavu – procesi, implementacija i upute

•          Odgovore na vaša pitanja i razjašnjenje najčešćih nedoumica iz prakse

Sadržaj predavanja:

1.         Regulatorni okvir – Zakon o fiskalizaciji 2025. – Pregled ključnih zakonskih izmjena, novih obveza i njihovog utjecaja na poduzetnike u sustavu PDV-a.

2.         Fiskalizacija 1.0 (B2C)

•          Definicija obveznika i tehnički preduvjeti za primjenu

•          Propisani elementi računa u sustavu fiskalizacije 1.0

3.         Fiskalizacija 2.0 i elektronički računi (B2B i B2G)

•          Obuhvat obveznika i uvjeti ulaska u sustav

•          Standardi i elementi računa prema modelu fiskalizacije 2.0

•          Procesni tijek: kreiranje dokumenta, razmjena, fiskalizacija i izvještavanje

4.         Rokovi implementacije i potrebne prilagodbe poslovanja – Obveze po fazama, preduvjeti za pravovremenu usklađenost i procjena potrebnih tehničkih i organizacijskih prilagodbi.

5.         Klasifikacija proizvoda i usluga – Metodologija dodjele šifri po djelatnostima i njihova primjena u sustavu fiskalizacije.

6.         Novi sustav e-Izvještavanja

•          Evidentiranje i slanje podataka o naplati elektroničkih računa

•          Postupanje s neposlanim i odbijenim računima

•          Pravila automatske i ručne obrade podataka

7.         Priprema za fiskalizaciju eRačuna

•          Uloga i obveze posrednika u razmjeni podataka

•          Sigurnosni aspekti i funkcija certifikata

•          Tehnički zahtjevi i prilagodbe softverskih rješenja

•          Obveze korisnika i preporučeni koraci za uspješnu implementaciju

PREDAVAČICA

Nataša Bašić – poduzetnica, računovotkinja i savjetnica za organizaciju poslovanja, financije i poreze. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta stekla je desetogodišnje iskustvo u IT sektoru kao programerka i sistem analitičarka na razvoju poslovnih softvera za srednje i velike poduzetnike, osobito u djelatnostima turizma, ugostiteljstva, građevine, proizvodnje i brodarstva. Specijalizirana je za razvoj i implementaciju programskih rješenja iz područja računovodstva, financija i poslovne analitike.

Karijeru je nastavila kao financijska i operativna direktorica tvrtke Importanne Resort Dubrovnik, financijska direktorica građevinske tvrtke Konel d.o.o. te generalna direktorica Hotela Lero Dubrovnik. Posebnu stručnost razvija u upravljanju tvrtkama u poteškoćama i organizacijskim reorganizacijama.

Godine 2016., sa suradnicima osniva tvrtku ACCONTO, koja pruža usluge vođenja poslovnih knjiga malim i srednjim poduzetnicima, savjetovanje u području računovodstva, financija i poreza, te podršku pri osnivanju poduzeća, organizaciji poslovnih aktivnosti i odabiru odnosno implementaciji IT rješenja.

U gotovo tridesetogodišnjoj karijeri djelovala je i kao predavačica na visokoškolskim ustanovama, uključujući RIT Croatia u Dubrovniku te poslijediplomski studij softverskog inženjerstva na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Više informacija možete dobiti putem e-maila mpuljas@dura.hr ili telefona 020/640-271

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Danas objavljeno

Dubrovnktv.net

Najnoviji komentari

KOMENTAR TJEDNA