VIJESTI
14.03.2010 u 12:13

Dogovor s BiH Ključan za planiranje cesta
Trenutno u gradnju može samo dionica Osojnik- Doli
Kako bi se autocesta prema Dubrovniku od Ploča mogla nastaviti graditi potrebno je definirati njezin pravac. O tom pravcu ovisi i dubrovačka zaobilaznica, ali i brza cesta prema Zračnoj luci. Trenutno je najbitnije dovršiti razgovore s Bosnom i Hercegovinom te na osnovu toga planirati dalje, rečeno je u petak na tribini Hrvatske komore inženjera građevinarstva «Razvoj prometne infrastrukture Dubrovnika».

komentara  21

Inženjer Stjepan Kralj objasnio je kako dogovor s Bosnom treba konačno utvrditi trasu Jadransko-jonske ceste, koja bi mogla prolaziti ili kroz BIH preko koridora 5C poviše Metkovića ili preko Pelješkog mosta dionicom Doli -Osojnik i onda zaobilaznicom Dubrovnika prema Crnoj Gori.

Tek dogovorom s BIH bit će moguće u potpunosti definirati prometne pravce u našoj županiji, smatra Kralj. Primjerice Pelješka cesta i most bili su planirani dvotračno, kao brza cesta te im je na toj osnovi izdana dozvola. Plan se u međuvremenu promijenio, jer se s BIH nisu postigli dogovori, pa se sad radi na dokumentaciji za četverotračni most i autocestu.
Zbog prostorno planske dokumentacije, odnosno lokacijskih dozvola trenutno se u našoj županiji mogu graditi samo dionica Osojnik- Doli kao i spojna cesta Osojnik - Dubrovnik, te brza cesta Zračna luka - Plat, koja bi relativno brzo mogla dobiti dozvole. Sve ostale dionice su u povojima.
Ključni dio autoceste ili brze ceste Osojnik- Brgat nije definiran.
»U slučaju da Jadransko -jonska cesta ostane u Dubrovniku cijeli tranzitni promet prolazio bi poviše grada», rekao je Kralj te je dodao kako je usko grlo i Most dr. Franja Tuđmana koji je također dvotračni.
Kralj smatra kako sadašnja trasa ove dionice nije najsretnije rješenje te kako bi ozbiljno trebalo razmisliti o tunelu kao zaobilaznici Dubrovnika, dok bi magistrala služila isključivo gradskom prometu. O ovakvim stvarima ne treba odlučivati paušalno, smatra Kralj te ističe kako bi prije definiranja trase trebalo proučiti nekoliko idejnih rješenja u koje bi bila uključena i studija utjecaja na okoliš.

Koliko je autocesta potrebna Dubrovniku svjedoče i procjene stručnjaka. Primjerice prema danas magistralom kraj Slanoga u prosjeku dnevno prođe oko 5800 dok se procjenjuje da će do 2028. istom trasom prolaziti 14 tisuća vozila, a dubrovačkom zaobilaznicom čak 19 tisuća vozila.



dubrovniknet team





KOMENTARI / Komentiraj
   
   

gjivo 15.03.10 u 16:20
ljilja-je-bog --Ljilja jest ponekad naporna,ali tvoji komentari su DEGUTANTNI!!!

   

gjivo 15.03.10 u 16:20
ljilja-je-bog --Ljilja jest ponekad naporna,ali tvoji komentari su DEGUTANTNI!!!

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:58
I mi u Kanadi imamo dolare ako nisi znao. Samo sto u KAnadi nema sigurnog posla i to pogotovo onog gdje nista ne radis , pises na net-u , a placa ide. I ostale beneficije. A toliko je ljudi bez posla....

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:58
I mi u Kanadi imamo dolare ako nisi znao. Samo sto u KAnadi nema sigurnog posla i to pogotovo onog gdje nista ne radis , pises na net-u , a placa ide. I ostale beneficije. A toliko je ljudi bez posla....

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:49
Tko j erekao da sam ja postena. Po tvom pisanju u vrijeme radnog vremena, ispala sam sve nego postena. Samo ti pisi, danas si radio svega 10 minuta do sada. A placa ide.

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:49
Tko j erekao da sam ja postena. Po tvom pisanju u vrijeme radnog vremena, ispala sam sve nego postena. Samo ti pisi, danas si radio svega 10 minuta do sada. A placa ide.

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:19
Ne , nego je 3 i 16 i mogu ti reci da sam u velikom poslu jer sam morala staviti u "save" sve one rijeci koje si mi uputio - ti i tvoj "koljega" u zadnjih nekoliko mjeseci. I to sve preko radnog vremena. A mogu ti reci - ima toga za citati.

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:19
Ne , nego je 3 i 16 i mogu ti reci da sam u velikom poslu jer sam morala staviti u "save" sve one rijeci koje si mi uputio - ti i tvoj "koljega" u zadnjih nekoliko mjeseci. I to sve preko radnog vremena. A mogu ti reci - ima toga za citati.

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:09
Jos jedan komentar napisan za vrijeme radnog vremena. Save

   

Dubrovnik-Ljilja 15.03.10 u 11:09
Jos jedan komentar napisan za vrijeme radnog vremena. Save

prethodna / 1 / 2 / 3 / sljedeća




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne








 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija