VIJESTI
14.01.2020 u 20:51

Dubrovnik je TOP destinacija RH po ostvarenim noćenjima u 2019.

Prema podacima sustava eVisitor, koji sadrži turistički promet ostvaren u komercijalnim i nekomercijalnim objektima te nautičkom charteru, u Hrvatskoj je u 2019.  ostvareno 20,7 milijuna dolazaka (+5 posto) i 108,6 milijuna noćenja (+2 posto). Od toga su strani turisti ostvarili 18,3milijuna dolazaka (+4 posto) i 94,8 milijuna noćenja (+2 posto), a poraste bilježe i domaći turisti u dolascima za 9 posto te u noćenjima za 8 posto, rečeno je danas na konferenciji za javnost u Ministarstvu turizma u Zagrebu.


komentara  0

Tijekom 2019. godine najviše noćenja ostvareno je u Istri (28,7 milijuna), u Splitsko-dalmatinskoj županiji ostvareno je 20,5 milijuna noćenja, dok je na Kvarneru ostvareno 19,3 milijuna noćenja. Slijede Zadarska županija sa 15,1 milijun noćenja, Dubrovačko-neretvanska županija sa 9,2 milijuna noćenja i Šibensko-kninska županija s 7,3 milijuna noćenja. U Ličko-senjskoj županiji ostvareno je 3,4 milijuna noćenja, a u Zagrebu 2,7 milijuna noćenja. Na kontinentu je, ne uključujući Zagreb, ostvareno 1,2 milijuna dolazaka (+7 posto) i 2,4 milijuna noćenja (+7 posto), a gledajući po županijama najviše je noćenja ostvareno u Karlovačkoj (638.000), Krapinsko-zagorskoj (373.000), Osječko-baranjskoj (234.000), Zagrebačkoj (230.000) i Međimurskoj županiji (201.000).

Na nacionalnoj je razini najviše noćenja ostvareno s tržišta Njemačke (21,2 milijuna), Slovenije (10,9 milijuna), Austrije(7,8 milijuna), Poljske (6,1 milijun) i Italije (5,5 milijuna), a gledajući po segmentu smještaja najviše je noćenja ostvareno u  objektima u domaćinstvu (39,3 milijuna) te u hotelima (25,8 milijuna) i kampovima (18,8 milijuna).

Top destinacije u 2019. godini po kriteriju ostvarenih noćenja su Dubrovnik, Rovinj, Poreč, Split i Medulin.

„Iza nas je još jedna rekordna turistička godina po broju turističkih dolazaka i noćenja, ali što je još važnije, bilježimo porast turističkih prihoda i povećanu potrošnju turista. Prema preliminarnim rezultatima istraživanja TOMAS Hrvatska 2019. prosječna dnevna potrošnja turista porasla za 20 posto u odnosu na 2017. te iznosi 97 eura po danu. Odraz je to kontinuiranog povećanja kvalitete turističke ponude, ulaganja u smještajne kapacitete i nove motive dolaska turista. Ova godina svojevrsna je prekretnica u smislu početka primjene novih turističkih zakona izavršetka aktualne Strategije razvoja turizma te početka izrade nove Strategije koja će imati uporište u održivom i odgovornom turizmu temeljenom na kvaliteti i većoj dodanoj vrijednosti uz stavljanje fokusa na povezivanje turizma s popratnim djelatnostima kroz različite selektivne oblike turizma. Za održivost i odgovornost u upravljanju turističkih sektorom zalagati ćemo se i u sklopu predsjedanja Hrvatske Vijećem EU, a u cilju bolje prepoznatljivosti na dalekim tržištima predložiti ćemo uspostavu europskog turističkog brenda za zajedničku promociju država članica“, izjavio je ministar turizma Gari Cappelli.

„S ciljem promocije hrvatskog turizma tijekom 2020. godine provest ćemo četiri velike promotivne kampanje koje će za cilj imati daljnje jačanje nacionalnog turističkog brenda, ali i promociju turističke ponude u razdobljima pred i posezone. Fokus će nam biti i na promociji posebnih proizvoda kao što su nautički ili poslovni turizam, a posebnu kampanju pripremamo i za promociju turizma na domaćem tržištu koja će za cilj imati poticanje domaćeg turističkog prometa. Tijekom ove godine hrvatski turizam ćemo u suradnji s našim predstavništvima predstaviti i na više od 40 svjetskih sajmova, kao i na više od 100 posebnih prezentacija i radionica koje ćemo organizirati na ključnim tržištima“, izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako će se i brojna međunarodna događanja, kao što su Europsko nogometno prvenstvo, Olimpijske igre u Tokiju, Rijeka EPK ili EXPO Dubai, iskoristiti za dodatnu promociju Hrvatske.    
 

 


dubrovniknet team





KOMENTARI / Komentiraj
   
Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne







 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija