VIJESTI
24.04.2019 u 07:44

NOVA TURISTIČKA LUKSUZNA PONUDA: Privatnim avionom od Dubrovnika, a potom privatnom limuzinom do hotela ili jahte

Aviotvrtka Jung Sky skovala je velike planove za 2019. i 2020. godinu. Počeli su s osnivanjem vlastitog odjela za održavanje aviona, u ovoj godini planiraju aktivnije krenuti i s jednim novitetom na tržištu - uslugom Vipcation - a u idućoj je cilj kupiti još jedan avion većeg kapaciteta i doleta te se proširiti na nove destinacije, piše Novac.hr.


komentara  0

Vipcation su već testirali i tu uslugu nude u skopu turističke agencije koju su lani osnovali kako bi, osim letova, mogli nuditi VIP aranžmane. Upravo će Vipcation, s letovima iz Berlina i Rima za Dubrovnik, biti glavna ponuda agencije.

- Nadamo se da bi mogla zaživjeti ove ljetne sezone. U Vipcationu je najveći napor naših klijenata spakirati se i doći do VIP terminala polaznog aerodroma. Na ulazu u terminal čeka ih naš kapetan, a u Dubrovniku ih čeka luksuzna limuzina koja ih vozi direktno u smještaj s pet zvjezdica, hotel ili na jahtu, ovisno o njihovu izboru. Nakon sedam dana uživanja cijeli je proces povratka identičan - pojašnjava glavni direktor Krešimir Jung kako funkcionira njihov novi projekt koji žele što kvalitetnije pozicionirati na tržištu.

Dodaje da su nakon nekoliko probnih aranžmana prošle godine svi klijenti izjavili da im je godišnji odmor počeo već izlaskom iz ureda, a svidjelo im se i što nisu morali cijeli dan potrošiti na čekanja. Zadovoljni su i cijenama jer su, kako kaže Jung, svjesni činjenice da bi takav aranžman u klasičnom obliku, u kojem ne koriste prednosti poslovnog zrakoplovstva, platili tek nešto manje. Inače je cijena cijelog aranžmana iz Rima 3500 tisuće eura po osobi, a iz Berlina od 4600 eura po osobi. Pritom Jung napominje da ta usluga, također, podrazumijeva prodaju po sjedalu, a ne najam cijelog aviona, s time da prodaju cijeli turistički paket, a ne samo letove. No, kako kaže, poenta i jednog i drugog je da VIP servis postaje sve dostupniji ljudima koji su do sada o tome samo maštali čitajući u medijima.

- U što većoj mjeri pokušat ćemo proučiti potencijal prodaje poslovnih letova po sjedalu jer vjerujemo da je taj potencijal velik - smatra glavni direktor tvrtke.

. Osim spomenutih planova i svojevrsne reorganizacije tvrtke, sljedeće godine žele uvesti novi, veći tip aviona u sustav, kojim će se i broj potencijalnih destinacija višestruko povećati. Sada su im najčešće destinacije centri poslovnog zrakoplovstva, kao što su Nica, Ženeva, Rim, Milano, Beč, Pariz, London i Prag.

- Prvi avion bi komercijalno trebao početi djelovati od proljeća 2020. godine, a namjera nam je povećanje kapaciteta putničkih sjedala i povećanje doleta sa sadašnjih 1400 na 3500 nautičkih milja. Kada vidimo da se novi avion dobro uklopio u našu flotu, vrlo brzo bi trebao stići i drugi - najavljuje planove Jung, svjestan da je pred njima golem posao.

Cijeli članak pročitajte ovdje.


dubrovniknet team/Izvor:Novac.hr





KOMENTARI / Komentiraj
   
Članak još nema komentara. Napišite svoje mišljenje!




Filtriraj:                     
Sortiraj:         
INFOCENTAR  DUBROVNIKTV  DUCLUBBING   DUGASTRO  DUPROMO  DUBROVNIKTODAY






Iz teme

DubrovnikTV.net








Mali oglasi

PREDAJTE OGLAS   SVI OGLASI





Komentari


Kolumne







 

dubrovniktv.net


infocentar


durote


facebook  twitter  YouTube  YouTube
  
       

/ Registracija