JINGLE & MINGLE

JINGLE AND MINGLE

Godišnje preispitivanje

Počinje nam godišnje preispitivanje nas samih i svijeta i ljudi oko nas. Što smo napravili dobro, što loše, pusta obećanja za Novu. I vječno pitanje: što želim? U konzumerističkom duhu bilo bi to pitanje koji poklon želim ispod bora? Odgovor bi bio :iznenadi me, kad bi me više itko uopće pitao. Kad sebi postavljam pitanje što želim, a nemam odgovore, postajem svjesna da sam se opametila, otrijeznila od velikih očekivanja, odrasla, organizirala, posložila prioritete.

christmas-joint-a-new-creative-business-in-london

Kako godine prolaze, sve manje želim tako da sve više imam. Ili možda ipak znam što imam pa sam s tim sretna i vesela zbog same spoznaje. Blagdansko mi je vrijeme kad sve to samo potenciram, kao dan zahvalnosti za još jednu godinu koja odleprša i smjesti se u oblačić izabranih sjećanja. Zamišljam blagdane, otprilike, kao sve lijepo i veselo na hrpici u kojoj se valjam sretna ko prasica.

Kad posložim sjećanja kojih se intezivno, živo sjećam, nisu to nužno ona vezana uz spektakularne događaje, datume, to su najviše ljudi i povezanost koju osjećam. Svaki susret s prijateljicama, s kojima dijelim bulikan životnih avantura i priča, dovede kroz razgovor opet prepričavanje istih, ali nikad ih dosta. To stalno podsjećanje na veselje čini mi iznova novu radost. Kao gledanje istih, ali jako dragih i neibježnih  filmova za Božić. Tko može imat nešto protiv repriza s happy endom?

img_4633

Božić je isto takav. To je dan koji podsjeća na veselje. Dobro, postoje reprize koje ne priželjkujemo, kao zagorene sarme koje su se podgrijavale, krema za tortu koja se nikad nije stisnula, ludilo nabavljana namirnica kojima kao da hranite vojsku, spisak želja u sukobu sa mogućnostima jednog malog bokuna plastike. Blagdani su reality check koliko god ih reklame nastojale učiniti bajkovitima, a mi se polomili udovoljiti toj slici. Ide to na bolje s godinama, svake godine manje nervoze jer smo stariji, manje viroze jer i djeca jačaju i rastu. Zvončiće čujem kad provlačim karticu na rate, ali jako je tiho i nema više ni svjećica ni bora kad dođe račun krajem siječnja. Blagdani su kao i regularni, ups and downs dani, ali opći dojam je : blago nam se na Blagdanima…

Blago nam se na Blagdanima

Blago nam se na toj divnoj simbiozi biljnog i životinjskog svijeta u obliku sarme, na tonama čokolade koju ne smijemo prestat jesti jer je zaliha kakovca sve manje, blago nam se na velikim količinama različitih vrsta alkohola koje prate blagdansko raspoloženje, posebno nužnima u Gradu kao što je naš, u kojem se stav : nisam stručna, ali sam spremna, tretira kao stručna sprema. Blago nam se jer ne pripadamo takvim nahvao skupinama i nakupinama. Blago se na blagdanima i raznim političkim opcijama jer je to doba blagdanskih amandmana koji se, u zanosu još jednog proračunskog bora nađu ispod njega s fjočicom ( ups, nema bora ove godine). Blago nam se na domaćim kobasicama u zelenoj menestri koje kupujemo od prijatelja iz Slavonije i nisu u konfekcioniranim vakumiranim ciglama. Blago nam se što postoji Ulica od Puča za doć do Pila. Blago nam se što postoje blagdani pa se popravi vodokotlić koji na to čeka mjesecima i opituraju persijane u pet do podne. Kad me je, “sve što možeš ostavi za sutra” muž, pitao da mu ih pomognem skinut uvjerila sam ga da ne želi moju pomoć jer bi zajedno s tim persijanama, kroz prozor, mogao završit na stranicama crne kronike. Zazvo je susjeda. Može u Pametno.

fashion-shopping-centre-christmas-small-68079

Blago nam se što postoje Blagdani jer su oni ustvari podsjetnik na to da nam se blago na svakom danu u kojem smo voljeni, zagrljeni i pomireni sa svijetom.  Blagdani se, gotovo u pravilu, uvijek vrte oko svega onoga što reklame ne pokrivaju. Koliko god slogani govorili drugačije. Makar ima zgodnih. Za kraj, a za početak neke potencijalno divne priče u kontekstu organizacije vjenčanja koja, naravno, ( još uvijek) implicira ljubav kao sadržaj, a za sve one koje su u vječnoj potrazi svega onoga što reklame ne pokrivaju, evo jedan prigodno blagdanski slogan uz dozu poduzetnosti …

Naime, svake me godine delegiraju da za jednu malu manufakturu ljubavi ( agenciju za vjenčanja) iznjedrim neku blagdansku rečenicu. Ove godine, kako krediti sve više stežu, postala sam direktnija u porukama:

Jingle and minlge

you can t keep us busy if you re single

Ah, ta ljub$v.

Sretni vam Blagdani u jingle and mingle scenariju s dragim i najdražim ljudima!!!!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *