Dobrodošla Skintegra

Došao je i taj dan, dočekali smo Sikntegru! Dugoočekivani životni projekt drage nam blogolegice Jelene Skendžić a.k.a. Babushke, žene autoriteta kojoj se vjeruje kad je skincare u pitanju. Neupitno je bilo da ću preorderati većinu proizvoda, pa sam, čim su prvi proizvodi bili dostupni za prednarudžbu i čim je stanje na tekućem bilo u plusu, u košaricu ubacila Clariona i Hydru B, te nestrpljivo cupkala na mjestu, čekajući očekivani datum isporuke.

Dogodilo se da na dan dostave nisam bila na predviđenom mjestu, pa je paket još malo dulje putovao do mene. Ali tko čeka taj dočeka, a dočekala sam – ne dva, nego tri proizvoda. Nije mi jasno da li se dogodilo greškom, ili se dogodilo namjerno – u paket su mi utrpali još i Naro, koji namjerno nisam naručila u datom trenutku, misleći da je ljeto i da mi je prevruće za takav jedan, malo bogatiji proizvod. Mislila sam čekat zimu, odnosno, da uđemo u period vjetrova i kiša, i kad na red došu masline, ali su me preduhitrili. Od srca, hvala!

Danas vam zapravo donosim ukratki pregled i prve prvcaste dojmove, bazirane na vizualnom i taktilnom, jer još nije vrijeme za recenziju. Proizvode koristim tek tjedan dana, pa nema ni smisla. Svakako, kako stvari stoje, Skintegru ću često spominjati u budućim postovima, i to u vrlo objektivno, vrlo pozitivnom svjetlu. No prije samih “dojmova”, ima jedna stvar koju moram javno objasniti. Nije tajna da s moje strane postoji određeni animozitet naspram vlasnice Skintegre. Nije to nikakva ni mržnja, ni ljubomora, niti najmanje. Riječ je više o “rolanju očima” i neslaganju u nekim svjetonazorima… nazovimo to razlikom u karakteru. Ono, žena mi nekad ide na nerve. Kao što i ja (sasvim sigurno) idem dost’ ljudi na jetra. Kao što me vlastita majka zna dovest do ludila. Kao što se nisam podnosila sa svojim mentorom na faksu, ali sam mu zahvalna na sva znanja koja mi je (na nespretan način) prenio. To su normalne stvari. Ne sviđa mi se na koji način nekad piše o određenim stvarima, i to je to.

No to nimalo ne utječe na moje mišljenje o dotičnoj, koje je ustvari prilično visoko. Mlada, pametna, elokventna, duhovita, poduzetna, sposobna, snažna, uspješna, hrabra, lijepa. Osoba u koju se mlade duše mogu ugledat kad razmišljaju što žele biti kad narastu. Pokrenut legalnu (!!!) liniju bilo čega vlastitog nije mala, a bome ni jednostavna stvar. A u ovom slučaju se ne radi o private labelingu, kao u većini ovakvih priča, već o kreiranju originalne recepture, paralelno osluškujući potrebe ciljne skupine i vodeći se naposlijetku vlastitom intuicijom. Bez obzira na sastav, izgled, funkciju, djelotvornost, prisustvo Skintegre kao jednog društveno odgovornog brenda, na našem tržištu je HUUUGE DEAL. To je brand koji će se (prema mojem skromnom razmišljanju) razvijati vođen zajednicom istinski predanih pratitelja. Skintegra nije nastajala negdje u uredima korporacije, ne postoji da bi stvorila tržište. Nije proistekla iz neke globalističke pretenzije, već je organički došla na svijet, da zadovolji nišu sve većeg broja nepovjerljivih kupaca, kojima će pružiti točno ono što trebaju i traže. Istinabog, Deciem i The Ordinary su to počeli raditi prije tri i po godine, no to je ta nova društvena klima, “duh vremena”. Tržište se mijenja, potrebe kupaca su drugačije, Skintegra na njih precizno odgovara, a ja ću, kao potrošač, s veseljem i jednakim entuzijazmom koji je, vjerujem, vladao pri njegovom nastajanju, poduprijeti ovaj domaći brend. Koliko god mi njegov Mastermind ponekad išla na živce svojim postovima. Jer pomalo znam kako je to, svojim rukama, skoro ni iz čega, izgraditi svoj biznis iz snova, biznis koji ti je zapravo život; voliti ono što radiš, i raditi ono što voliš. Nije lako (nije uopće lako), ali je jebeno ispunjavajuće, i nema ljepše stvari na svijetu. I zato, čestitam i bravo, bravo, bravo!

E sad kad smo to riješili, ajmo malo o proizvodima.

Da vam iskrena budem, nisam ih koristila dovoljno dugo da vam išta mogu reći o djelovanju. Ali prvi dojmovi su formirano, pa kad ste već pročitali dovde, čitajte i dalje.

Moram priznat da mi vizualni identitet kao cjelina nije baš sjeo. Logotip mi se vrlo dopada. Em sam pčeloljubiteljica, em se ovo K tao fino i čitljivo sklopilo sa S, da je to milina. Izbor primarne tipografije je odličan, i kad sam prvi put vidjela vizuale po fejsu, bila sam UAU, ljubav.

 

 

E onda sam vidjela kutijice, i ono… Bljak. Zašto taj nesretni sans? Ilustracije su mi simpatične, ali mi izgledaju suviše generički, i jako me podsjećaju na sve te hipsterske geometrijske kompozicije koje se mogu naći u bundleovima na free-design-resource stranicama. Znam, zato jer se i sama opskrbljujem raznoraznim mockupima na istima. I znam, sad ćete reć da bi ja, da sam ih radila, na kutijice i etikete stavila svoje “drekece”, i da znate da bi, što mi možete. Ovo je poluprofesionalni dizajnerski osvrt na beauty blogu koji pišem zato jer mi se hoće. Ne morate se slagat samenom. BMK 😛

Mislim, na kraju sve to skupa izgleda OK. Nije lak zadatak diferencirat proizvode i osmislit vizualni jezik, koji je u ovom slučaju apsolutno funkcionalan i konzistentan. A i sviđa mi se koncept da svaki proizvod ima svoje “apstraktno” ime, pa je i odnos prema samom trošenju istoga puno osobniji, i sve to štima na brendovskoj razini. I cijeli je štih na puno je višem nivou od većine domaćih (i stranjskih) brendova, i jasno mi je da se na neki način mora napraviti diferencijacija i od drogerijske i od luksuzne i od ljekarničke kozmetike, pa ne smije bit ni prefensi, ni prelejm, ni preapotekarski, ali da se dizajnerski odmak mogao napravit – mogao se napravit. Ali nije. I nekako sam u tom pogledu razočarana. Ali foliotisak je tu, stoga, neću puno srat. Foliotisak me uvijek oraspoloži. I nemojte me krivo shvatit, ne izgleda uopće loše, samo sam u dizajnerskom pogledu nekako više očekivala. Ambalaža kao takva izgleda čvrsto i durabilno, i tu nemam nekih većih primjedbi, osim nevjerice koliko bočica od Clariona izgleda masivnije od ostala dva proizvoda, a iste su mililitraže. Isto tako me ful nervira njegova kratka pipetica koja segne neđe do pola. Ali svo zlo s tim. Ja uvijek tupim kako knjigu ne treba sudit po koricama. It’s what inside that counts!

Babushka, odnosno Skintegra nam je za početak servirala tri inteligentna komada, za koja svatko može nać mjesto u svojoj rutini.

 

 

Clarion, blagi kemijski eksfolijant, koji sadržava i AHA i BHA, u optimalnim postocima da bude dovoljno blag da ga se bez nekog velikog beda, uz adekvatnu SPF zaštitu, može koristit i ljeti i zimi. Prilično smrdi na nešo što bih opisala kao nafta (znam da nije, ali to je taj diskutabilno podnošljiv smrad salicilne kiseline, ako se ne varam). Savršen je za njubije koji nemaju iskustva s kiselinama jer se radi o nižim postocima AHA kiselina, a opet bi trebao dovoljno potentan da bi se vidio učinak koji obećava. Mi malo iskusniji ga cijenimo zbog višeg postotka BHA kiseline, jer takvi su preparati na dostupnom držištu u principu rijetki (Paula’s Choice, i… što još?) pa ga lako možemo uklopiti u ekstenzivnu rutinu koja već možda sadrži potentniji AHA eksfolijant.

 

 

Hydra B je defakto neomirisani hidratantni fluid krcat hijaluronskom kiselinom, obogaćen B vitaminima i alantoinom, uz par biljnih ekstrakata. Opet izvrstan multifunkcionalan, koji mlađima može biti prvi hidratantni serum, a nama starijima dođe kao krasna, nemasna emulzija. Meni se izmeđuostalog sviđa njegova konceptualna neutralnost, pa sam si našla zgodno da si u nj kapam Clarinsov Energy Booster sa ginsengom. Babushko, ispričavam se ako te to ljuti 😛

 

 

Naro je pak čisti biljni skvalan, iz masline. Ulje koje nije masno. Opet, idealan za one koji počinju s uljima i one koji se boje ulja na licu, savršen za one koji vole ulja ali ih izbjegavaju jer su teška, izvrstan za nas koji volimo miksati proizvode međusobno. Oko formulacije ovog proizvoda nema neke nauke, to je 100% skvalan, sirovina o kojoj još uvijek ne znadem mnogo, ali do u poglavlja o maslinama ću nešto naučiti.

Sve u svemu, pun pogodak za sve nas. Cijene su vrlo korektne i fer za naše prilike, te iako me više zanimaju neki drugi proizvodi koji su u najavi (izmeđuostalog Tria Light i Superba C, a voljela bih vidjeti i neku čistilicu i toner u skoroj budućnosti), ova tri prva su pogođena i nužna kao esencijalni koraci u rutini, stoga bih ih preporučila svima kojima je skincare iole bitan. A i onima drugima koji ne znaju što bi kupili od svega što se na kaotičnom tržištu nudi, podržite domaći mladi brend, da živi i da se razvija, skupa s našim potrebama.

 

Dobrodošla Skintegra!

2 thoughts on “Dobrodošla Skintegra

    1. Mislim da me Jelena nije krivo shvatila (nadam se!) 🙂 Sve u svemu, Skintegra je jedna jako dobra priča koja me baš veseli da se odvija. Stvari su fakat super, i ne sumnjam u svijetlu budućnost!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *